Support medewerker


Word jij ‘happy’ van klanten te helpen en ben je op zoek naar een boeiende job in jouw regio? Als interne support medewerker ODOO ben jij het eerste aanspreekpunt van onze klanten, hun rots in de branding!

Je onderhoudt een goed contact met onze klanten om hen een kwalitatieve service te verzekeren. Jij zorgt ervoor dat elke call snel en vakkundig wordt behandeld. Met jouw skills zoek je zelf naar een professionele oplossing of je creëert een ticket voor jouw collega’s van het analistenteam.

Met de juiste motivatie én leergierigheid word jij in no-time klaargestoomd voor deze boeiende en afwisselende job.

Jouw uitdaging


Je bent een belangrijke schakel in de ondersteuning van de Odoo omgevingen van onze klanten. Daarnaast ga je proactief op zoek naar oplossingen voor recurrente problemen. Zo help je klanten zich te focussen op hun core business.


  1. Je maakt gebruik van de nodige tools om vragen en problemen op te volgen.
  2. Je bent vriendelijk en stelt de klant centraal in iedere vraagstelling.   
  3. Je behoudt rust en realiteitszin door goed te communiceren.
  4. Je vraagt door bij vragen of problemen die onduidelijk of onvoldoende afgelijnd zijn.
  5. Je werkt samen met analisten om gepersonaliseerde ontwikkelingen te onderscheiden.
  6. Je werkt de status van tickets bij in het ticketing systeem en volgt ze op.
  7. Je houdt alle betrokken contacten op de hoogte van de status van het ticket.
  8. Je zorgt ervoor dat iedereen de nodige informatie ontvangt.

Profiel


Je hebt het talent om gebruikers echt te helpen. Je ziet problemen eerder als een opportuniteit, je blijft kalm en haalt een kick uit de complimenten die volgen nadat een gebruiker een topervaring heeft gehad.


  1. Je hebt ervaring met bedrijfsprocessen / ERP systemen.                           
  2. Je hebt een goed begrip van gebruikerssoftware en hoe dit wordt opgebouwd.                           
  3. Je kan een onderscheid maken in dringende problemen en nieuwe vragen.                           
  4. Je werkt nauwkeurig, klantgericht en positief ingesteld.
  5. Je bent leergierig om steeds nieuwe applicaties te leren kennen.
  6. Je bent gebeten in het vinden naar een constructieve oplossing.
  7. Je bent een plantrekker en houdt van de nodige afwisseling.
  8. Je bent collegiaal en positief ingesteld.
  9. Je bent een teamplayer en toch in staat om zelfstandig te werken.
  10. Je beschikt over een Talenkennis: NL/EN.

Het aanbod


Een uitdagende en boeiende job in eigen regio. Je komt terecht in een hecht team waar er voor elkaar wordt ingesprongen, maar ook ieder zijn eigen verantwoordelijkheid opneemt. Binnen dit dynamisch en groeiend bedrijf zijn er korte communicatielijnen en wordt jouw mening sterk gewaardeerd. Je krijgt de kans om een boeiende functie op te nemen in een sterk ondernemend bedrijf met mogelijkheden om op termijn mee te kunnen doorgroeien. In ruil voor je inzet en sterk ontwikkelingswerk, krijg je de mogelijkheid om door te groeien, een degelijk salaris met bedrijfswagen, tankkaart, 12 ADV dagen en andere extralegale voordelen (o.a. laptop, maaltijdcheques, hospitalisatie -en groepsverzekering).

Neem je deze uitdaging aan?


Voor meer informatie kan je tussen 9u en 18u terecht bij Michiel Janssens op 0491 63 70 03. Je reactie wordt snel en vertrouwelijk behandeld. Wij wensen niet samen te werken met derde partijen, gelieve u te onthouden van ons te contacteren met kandidaten of andere vormen van ondersteuning.

  Iets voor jou? Neem contact op