Odoo Opleiding Voorraad Maart

Registraties zijn gesloten
Basis opleiding voorraad: een succesformule voor KMO's

Ben je bezorgd over het voorzien van voldoende voorraad? Beheer je alle aankopen van leveranciers? Start u met Odoo in de nabije toekomst of zijn er nieuwe werknemers gestart in uw team? Dan is deze opleiding ideaal. We starten met de basis van Odoo zodat zelfs beginners kunnen aansluiten.


Welke features zal je leren?

  • Leveranciersgegevens creëren en beheren 

  • Voorraadaanvullingen opvolgen met betrekking tot planner en voorraadregels  

  • Voorbereiden en opvolgen van bestelaanvragen of afroepcontracten 
  • Kennis/interpretatie van diverse magazijnoperaties
  •  Kennis/interpretatie van voorraadprognoses 

  • Uitvoeren en corrigeren van voorraadbewegingen en voorraadtellingen
  • Bulk data updates vanuit XLS (leveranciersprijzen, voorraad)

  • Plannen en toewijzen van uitgaande leveringen in functie van verzendmethoden 

  • Configureren en parametriseren van inkoop- en levertijden 
  • Configuratie van wegzetstrategieën in voorraad 

Wat zal je aan het einde van de dag kunnen?

  • Bestellingen volgen van ontvangst tot aankoopfacturatie

  • Inkoop- en voorraadrapporten gebruiken en interpreteren

  • Inkooporders beheren 

  • Voorraadprognoses opstellen en interpreteren 


WAT ONZE DEELNEMERS ZEGGEN: 

De lesgever was zeer ervaren en enthousiast, waardoor de cursus erg boeiend was. Vooral het gedeelte over voorraadbeheer en het voltooien van bestellingen was er nuttig voor mij! 

Praktische informatie 

Hieronder vindt u alle praktische informatie. 


Startuur  

De opleiding is van 9u30 tot 16u30. 

Lunch wordt voorzien.

Kennis 

Er is geen voorkennis nodig. 

Laptop

Gelieve je eigen laptop mee te nemen. 

Aantal deelnemers

De workshop zal plaatsvinden bij minimaal 4 deelnemers.

Parking

Parkeren kan voor de deur.

Taal  

Opleiding wordt gegeven in het Nederlands.

Maak kennis met lesgever Bjarne   

Bjarne Willems implementeert meer dan 5 jaar Odoo binnen kleine- en middelgrote ondernemeingen.

Ontdek meer over Bjarne

Waarom Callista? 

Callista maakt het verschil voor ondernemingen die willen groeien. Met de Odoo software is het mogelijk om ambitie te realiseren en jouw digitale reis te versnellen. Nooit stoppen met leren, dat is gewoon ons DNA. Als Odoo's Gold partner weten we van aanpakken en omdat kennis net onze prioriteit is, willen we deze kennis graag delen met de wereld.


Wat bij annulatie of deelnemer afwezigheid?

Een annulatie kan steeds 5 dagen voor aanvang van de opleiding plaatsvinden. Indien reeds een subsidieaanvraag werd ingediend, zal deze worden geannuleerd.

Een deelnemer afwezigheid op de dag van de opleiding heeft geen gevolg tot de facturatie van de opleiding. Uw organisatie beschikt steeds over de mogelijkheid om een vervangende deelnemer in te schakelen. Voor alle andere situaties, gelieve contact op te nemen via https://opleiding@callista.be/ om te bekijken hoe we uw vraag kunnen behandelen.


PRICE

€450 exclusief BTW
€370 (Callista klanten)

KMO-portefeuille

Datum & Tijd
donderdag
7 maart 2024
09:30 16:30 Europe/Brussels
Locatie

Callista bv

Kwade Weide 20
2920 Kalmthout
België
+32 3 369 90 29
info@callista.be
Krijg het adres
Organisator

Callista bv

+32 3 369 90 29
info@callista.be